ensam & övergiven.

2008-10-03 @ 21:21:59

Hejsanhoppsan blablaba.

Sitter hemma ensam, mamma är som vanligt ute på landet med pappa och jag är ensam hemma.
Det är läskigt, förrutom va jag största ensamvargen här i Stockholms innerstad. Nu kan jag knappt vara ensam hemma själv utan få en hemsk känsla i magen och känna hur depressionen kommer närmare och närmare .
Det är inte kul..
Jag kan bara dra ut om jag vill, träffa någon eller dra hit några och sitta och chilla .. men eftersom jag ska upp imorn klockan åtta och gå till loppisen .. menmen ,
finns inte mkt att göra .

Typ ingenting som har hänt på senaste dagarna, plugg och skol och hem och ha tråkigt. Inte så mycket att blogga om direkt .
Välkommen till mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0