Ett inlägg.

2008-10-30 @ 22:11:45
Fortfarande tjat om att jag ska uppdatera oftare ..
Men jag skriver väl vad jag har gjort idag dåå!

Va på praktiken idag som jag har varit varje dag den här veckan, fast idag hade vi halloween tema typ :D
Barnen hade klätt ut sig och sprang runt och va allmänt läskiga, va en unge som sa med skitläskigt röst att hon skulle äta alla barn .. vart rädd..

Vi pysslade och hade oss. Min station va att göra fladdermöss och grejer som man kan sätta på väggen, va skitkul! tänk att få spendera dagarna att rita och få betalt för de, ett jobb som passar mig!

Sen vart det lunch.. rast.. och halloween disco!
Barnen hade biivit målade i ansiktet och dansade och grejer, va skitsött, sen så fick dom avhuggna fingrar, inälvor, blod och snormuffins. (kakor, sylt att doppa kakorna i och saft och muffins).

Va dock sorgligt idag, vissa barn kommer inte imorn och det är dom jag har fastnat mest för så blev lite hejdå och så, får försöka att hälsa på. Ack så söta dom är!
Fick veta idag av min handledare att en tjej blev sur på mig i början av veckan för att jag ägnade mer tid åt en annan tjej (oops?).

Sydde en nalle .. Skitful, ska ge den till min systers barn när den föds, den är då för liten för att se hur skev den är så det är lugnt :)
Sen skulle jag träffa MaAaaaAAax för en kebab, men det vart inte av, sen skulle jag hem till Nicole men det blev heller inte av , så kände mig dissad och åkte hem och la mig i soffan .. typ .. Vilket liv jag har! Måste göra något åt det snart.

Så , nu är bloggen uppdaterad, läs och njut och va glada :)
Kommentarer
Postat av: Beata

Nu får du faktiskt ta och uppdatera igen :P! <3

2008-11-16 @ 21:48:01
Postat av: Anonym

Om jag gör om din blogg - börjar du blogga oftare då? :D

2008-11-17 @ 22:08:20
Postat av: Matilda

Det där var jag.. Ge mig ditt lösenord och två färger du vill ha så fixar jag, nu direkt!

2008-11-17 @ 22:09:16
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0