jaaa!

2008-10-29 @ 23:50:12
Linn ska hon heta ,
min systerdotter från Thailand, världens sötaste lilla unge och jag längtar sååå!
Är inte namnet perfekt?

Pappa har haft en grej när han har döpt sina barn, han har fyra döttrar och alla börjar på Li, (Linda-Marie, Lisa,Liv och Linnea)
Det va egentligen tänkt att den äldsta skulle ha fem bokstäver (Linda), den efter det fyra (Lisa) , den efter det tre (Liv) och det efter det två bokstäver, så jag skulle egnetligen hetat Li, men det blev Linnea.

Och sen en liten Linn.

Nu är jag glad!

titta in henne på vardotter.blogg.se, där skriver min syster om deras resa, gråter varje gång jag läser det.
Underbart.
Kommentarer
Postat av: KelocC

Linnea!!

Det är dags att börja skriva mer, eller göra mer på dagarna! pusspuss

2008-10-30 @ 22:03:29
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0