Lägg ner tjatet :)

2008-10-28 @ 21:29:58

Nu är det två st som har sagt att jag måste blogga mer, alltså har jag två trogna läsare, jag är på G till att bli nästa blondinbella!

Om jag ska berätta om min dag så finns det inte så mycket att säga .. Det är ju lov för de flesta i detta underbara land men jag måste ta igen min praktik, dock på en praktikplats som jag ÄLSKAR , funderar på att söka jobb där efter skolan.
De barnen som "hänger efter" mig frågar hela tiden om jag har pojkvän , man måste tydligen ha det i min ålder..
Sen så säger dom att jag inte är vuxen, Ursäkta men jag är faktsikt 18 nu!

Jag har världens intressantaste liv, verkligen idag också .. Finns absolut ingenting att säga, förrutom att jag mår bra nu :)

Imorgon blir det intervju till projektarbetet, innan det blir det barnvakt och innan det blir det praktik, snacka om att jag kommer vara trött när jag kommer hem imorn , menmen , vad gör man inte för skolarbetet och pengar.

Annars.. som sagt, jag har ett jätte tråkigt liv .
Men nu K och V, nu har jag skrivit ett till blogginlägg ,va glada , det är inte säkert att nästa kommer förns om ett tag x)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: veronica

jag blir så stolt :D <3

2008-11-01 @ 01:32:36
URL: http://missverran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0