lalal

2008-10-10 @ 22:07:00
Okej. Bloggen uppdateras inte ofta, inte ens många som läser tror jag. Menmen , den är för min skull :) hah
Sitter ute på landet nu, väntar på att Idol ska börja igen så man kan se vem som åker ut och har allmänt tråkigt.
Imorn ska släkten komma hit för att fira mig eftersom jag fyller 18 (!!!!!!) på tisdag, så ska få presenter imorn.
Jag pratade med mamma förut idag eftersom att jag tyckte att det va konstigt att ingen har ringt mig och frågat vad jag önskat mig, alltså ingen av mina sju syskon eller min moster eller ngt alls. Då sa hon ungefär så här "Jag tror att pappa har konverserat med alla, det är ngt du kommer ha glädje av men inget vi har haft råd att ge dig, det är en startplåt för en grej som du kommer ha glädje för" Eller ngt liknande. Det enda jag säger är , HUH!?
Jag smsade "min" Sofia och berättade, hon förslog en lägenhet. TÄNK OM JAG FÅR ETT "STARKKAPITAL" TILL EN LÄGENHET?! vadå wooohooooo!!!!!!!
Aja , ska inte ha förhoppningar, är iaf jävligt glad idag eftersom jag ska få presenter imorn,
tänk vad mycket materiella saker kan göra för en.

Va på en arbetsintervju idag också, fyfan vad jag är braaa! Är egentligen jävligt blyg när jag känner mig osäker i ett sammanhang, men jag försökte övervinna min blyghet idag och pratade högt och bra istället med han som intervjuade mig. Hoppas det gick bra iaf .. Svetten rann kan jag säga iaf! Va nog en utav de svåraste sakerna, men är iaf ett bevis på att ifall jag vill ngt så klarar jag det :)

Nu ska jag gå ut och ta en cigarett, pussas med Stor och Liten och sitta framför datan ett litet tag till tror jag.
Bloggen har iaf uppdaterats nu .

Pusshejharebra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0