Nu är det dags.

2008-10-25 @ 01:15:41
Nu har vi fått beskedet.
Det beskedet vi har väntat på i två år.
Min syster åkte ner till Thailand i veckan för att hämta hem sin dotter, sin älskade lilla dotter som har blivit 1½ och som ska bli deras.
Och jag ska bli hennes moster.
Magen pirrar så fort jag tänker på det, dom kommer antagligen hem den 12 november och det blir mitt 12 syskonbarn.
12 st!
Trettonde kommer i januari:)

Mer som har hänt efter jag bloggade senast..
Jag har blivit 18,
Jag har skämt ut mig på krogen första gången jag var där,
Jag blir irriterad på de som inte vill titta på legg när man köper cigaretter (jag vill visa att jag är 18!)
Och jag har ett allmänt tråkigt liv:)


Till alla er (om det ens är några) , som läser min underbart tråkiga blogg,
Ha en underbar fortsatt fredag.

Pusshej
Kommentarer
Postat av: veronica

åå vad kul för dig hjärtat och din syster :) Grattis :D <3

2008-10-25 @ 14:10:15
URL: http://missverran.blogg.se/
Postat av: Matilda

Klart jag ska! Utgång efter det också antagligen!

2008-10-28 @ 19:08:00
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0