Panik.

2008-10-06 @ 22:32:41
Jag känner mig nedvärderad, av mig själv.
Övergiven,
oälskad
självförtroendet har sjunkit ner .. igen .
Allt är bara nere nu, för inte alls länge sen var allt på topp.
Hur kan det gå så snabbt?
Jag vet inte vad som orsakade det , jag vet inte vad anledningen är .
Jag vet inte om jag har haft det förut men inte vetat om det ..
Men det är en hemsk känsla, en känsla som trycker på bröstet,
en känsla som gör att jag vill springa ut på gatan och skrika och sen falla ner på marken i gråt.
Men det gör jag inte ..
Jag ska hantera det här, det ska inte bli någon stor grej.
Jag är inget offer för ngt sådant , det ska inte vinna över mig, jag har klarat mig från allt, då ska jag fanimej klara mig från det här också.


Hoppas ingen läser detta .
Kommentarer
Postat av: KelocC

Klart du vinner över de.. :D

Lycka till på onsdag :) pussar

2008-10-06 @ 23:29:07
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0