sjuktsjuktsjuktsjukt.

2008-10-01 @ 20:03:53
Sjukaste saken hände mig precis.
Jag, Linnea Fjärrstad, har gått vidare i en modelltävling.
Det va jättemånga som gjorde det, och kommer antagligen att vara några hundra tjejer där som är skitsnygga så kommer jag stå där osminkad och blä.
Men själva grejen! Det började med en enkel grej (jag tror att dte har med den här grejen att göra, hur skulle dom annars få tag på en bild på mig), iaf , jag la upp en bild på mig, på skämt på någon hemsida som va för modeller lr ngt sådant, och nu har jag gått vidare?!!?! URSÄKTA?!
titta på hur ful jag blir på alla bilder .. haha .
Aja det blir en rolig historia att berätta iaf, jag ska dit och se vad som händer. Man vet aldrig, dom som bestämmer kanske är blinda.
Någon som vill följa med mig och vara moraliskt stöd?

Är också färdig med min förlängning nu , fortfarande jättestolt över mig själv:)

Menmen, nu börjar Idol så ska ligga i soffan, kelas med min fäll och titta på när dom sjunger:)

pusshej
Kommentarer
Postat av: KelocC

Lycka till med modell grejen :)

De går nog bra ska du se, vi får hålla tummarna!

2008-10-02 @ 00:21:16
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0