Alkoholkonsumtion och skog.

2008-09-28 @ 22:07:12
Jag är bakis.
Jag är hungrig.
Jag har mått bättre.
Helgen har spenderats ute på Ljusterö, åkte ut i fredags med Liten och Sandra och softade, tittade på film och åt chips och mat.
I lördags (alltså igår), fixade vi i huset och på altanen eftersom det skulle komma lite folk och chilla där ute med oss.
Kvällen va lyckad, alla hittade ut och åkte rätt, vi drack väl lite mycket alkohol men det va myys.
Som Josse sa förut, det är liksom ett avslut på sommaren, nu får hösten komma om den vill :)

Idag har varit mindre trevlig, vaknade vid åtta i morse och kunde inte somna om , bakis som en jude och va tvungen att städa. Sen som grädde på moset så kunde inte pappa skjutsa hem mig och mor utan vi fick ta bussen hem ,
somnade dock där så det gick snabbt:)

Nog pratat om min helg. Den va rolig och sådär , men tror inte att det är intressant att läsa, ska väl sova snart antar jag .

toodeloo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0