Dagens, bältros och spruta. muums

2008-09-24 @ 21:54:25
Ledig från skolan idag.
Är jag iofs varje onsdag, men då ska man egentligen jobba med projektarbetet, blev dock inte så idag eftersom jag skulle till läkarn vid ett och sofia vid halv tre om jag inte minns fel, men vi har inte bråttom med vårt arbete så vi klarar oss :)
Va idag och tog min sista spruta till livmoderhalscancer skiten , det va den som gjorde minst ont , va schöööönt :)
Fick även reda på när jag va och tog sprutan att jag möjligtvis har bältros, wtf?!
Det låter som att det är en sjukdom man hade på typ 1600-talet eller ngt som alla dog av lr ngt ..
men det ska inte vara något farligt, ont gör det dock!
Aja , jag ligger här och tycker synd om mig själv :)

inte mkt att skriva, mitt liv är inte intressant.

Ha det bra, pusshej
Kommentarer
Postat av: Bea

vad händer i helgen?

2008-09-26 @ 03:39:12
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0