pluggpluggpluggplugg

2008-09-29 @ 14:54:41
Sitter här hemma och pluggar som en idiot.
Är inte riktigt färdig med tvåan än eftersom jag har en förlängdkurs i samhällskunskap.
Som ska vara färdig den 1 oktober, alltså typ i övermorgon eller imorn lr ngt? gissa när jag började?:o
idag ..
Skit svåra frågor, ganska mycket att göra och ingen som hjälper mig. Min far skulle komma tidigare, alltså vid typ ett, in till stan idag innan han ska på ngt föräldramöte på skolan, han har ännu inte kommit och jag har bråttom med det här!
men jag gör mitt bästa ..
Va inte i skolan idag, känner mig krasslig efter helgen och orkade inte gå, så jag åkte till skolan, hämtade en bok och åkte hem igen, satte mig och gjorde en uppgift som skulle vara inne idag och mejlade den till läraren. Jag är såå duktig!
sen tog jag en powernap på två timmar, lagade mat som sket sig och satte mig sedan vid datan för att göra samhällskunskapen.
Sååå intressant dag, not!
Vill att ngt roligt ska hända, att någon drar ut mig ikväll lr ngt så jag får lite skratt idag iaf, känner på mig att jag och pappa kommer börja bråka när han ska hjälpa mig att plugga .
Menmen ,

Ha det bra . pusshej
Kommentarer
Postat av: KelocC

Duktig tjej :)

Kanske inte världens roligaste dag men du gjorde något vettigt iaf :D

2008-09-29 @ 23:53:59
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0